Smoose support team
We staan dagelijks voor u klaar. Proactief denken we mee in oplossingen om issues te voorkomen of zo snel mogelijk op te pakken.
Niels
Inmiddels werk ik meer dan 5 jaar voor Smoose. Als onderdeel van het support team ondersteun ik dagelijks belangrijke bedrijfsprocessen. Door een sterke band met de klanten zijn en blijft Smoose in staat om mee te denken over de uitdagingen. Ik probeer dan ook altijd vanuit klantperspectief te komen met oplossingen.

Mark
Het helpen van de klant staat bij ons centraal. Wij doen niet aan 'automatiseren om het automatiseren'. Wij automatiseren voor de klant. Binnen de kaders van open source mogelijkheden de juiste oplossing kiezen is niet altijd makkelijk, maar samen met ons team van ervaren, enthousiaste professionals ben ik daar vaak succesvol in.
Support gebieden
Technische ondersteuning
Data beschikbaarheid en beveiliging
Implementatie ondersteuning
Selectie passende componenten
Gebruikersondersteuning
Smoose Support betekent:
Direct contact met specialisten
Ondersteuning door ervaren en proactieve open source experts
Support op maat
Duidelijke afspraken
Professionele, stipte en accurate dienstverlening
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag, tussen 8:30 tot 17:00 uur. Binnen een SLA is het echter mogelijk om ruimere tijden af te spreken.
Op open source componenten wordt toch nooit garantie of professionele support geleverd. Hoe zit dat bij Smoose?
Het klopt dat er doorgaans geen professionele support geleverd wordt. Dat is voor sommigen ook de charme van open source producten. Wij zijn ons er echter van bewust dat dit niet voor iedereen zo is. Bedrijven hebben vaak behoefte aan actieve support voor IT-diensten. Als u de dienstverlening van Smoose afneemt kunt u direct afspraken maken omtrent data- en service beschikbaarheid. Daarnaast geven we advies om risico's te beperken en staan we voor u klaar met technische ondersteuning.
Wij hanteren een support contract op maat. Onze dienstverlening kan worden afgestemd op uw behoeften in een SLA. Meer weten? Neem dan contact met ons op.
Moet ik zelf ook kennis hebben van open source om er goed mee te kunnen werken?
Het is niet nodig om specifieke open source kennis te hebben als u gebruik wilt maken van onze dienstverlening. Smoose kan de open source omgeving voor u inregelen en biedt persoonlijke support en trainingen om u te ondersteunen.
Hoe kan ik mijn scherm delen?
Soms is het handig om uw scherm te delen met ons support team. Zij kunnen u dan doorgaans sneller en doelgerichter helpen. U kunt uw scherm delen via onze TeamViewer optie. Klik hier en deel uw scherm.